Gå til indhold
Annonce
Videbæk

Ungdommen smashede løs i Videbæk

Badminton. Lørdag var Videbæk Idræts- og Fritidscenter rammen om de jysk-fynske mesterskaber i badminton for unge.

»Der har været en håndfuld afbud til stævnet, men det er alt,« fortalte Mogens Poulsen, der som formand for den lokale badmintonklub i Videbæk havde styr på deltagerne og kampene. Foto: Mikkel Jezequel.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce