Gå til indhold
Annonce
Ringkøbing

Politikere graver sig mod mere vestjysk asfalt

Fire folketingsmedlemmer, tre borgmestre og en regionsrådsformand brugte i går valg- kampen til at få fokus på deres fælles kamp for en 2+1-vej mellem Herning og Hvide Sande.

<p>Herning-borgmester Lars Krarup, folketingskandidaterne Dennis Flydtkjær (DF), Annette Lind (S), Esben Lunde Larsen (V) og ?Andreas Steenberg, borgmester Iver Enevoldsen (V) og regionsrådsformand Bent Hansen (S) klar med spaderne. Foto: Jørgen Kirk</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce