Gå til indhold
Annonce
forside

Fotogalleri: Caroline legede i Fredericia

Caroline Wozniacki lagde tirsdag vejen forbi Fredericia, hvor hun spillede en showkamp i double mod bl.a. byens borgmester Thomas Banke.

Caroline Wozniacki lagde tirsdag d.11.september 2012 vejen forbi Fredericia, hvor hun spillede en showkamp i double mod bl.a. byens borgmester Thomas Banke. Det skete på rådhuspladsen i byen, hvor også en del børn fik lov at slå et par slag med tennisstjernen. (Foto: CLAUS FISKER/Scanpix 2012)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce