Gå til indhold
Annonce
forside

Et 90-årigt venskab der stadig holder

Det er der vist ikke mange af os, der ved! At den store, flade sten, der ligger i Ringkøbing Museums forhave er det sidste levn af Ringkøbings mindesmærke for genforeningen med Sønderjylland i 1920.

Formanden for Grænseforeningen for Ringkøbing og Omegn, Sven Beiter, med den store genforeningssten, der ligger ganske anonym i museets have. Foto: Poul Osmundsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce