Gå til indhold
Annonce
forside

Dieseltyv på spil ved Bindesbøl-møllerne

Møllebyggeriet ved Bindesbølvej i Ådum ved Tarm har haft ubudne natlige gæster.

Mens arbejdet med at opføre møllerne og dermed gøre vestjylland endnu grønnere på energi-området, gik tyvene målbevist efter de fossile brændstoffer.

800 liter dieselolie blev tappet fra fem maskiner, der stod parkeret på byggepladsen omkring møllerne.

Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce