Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Mere Ø i vores indkøbskurv

Øko. Vi danskere bruger omkring 1400 kroner på økologi om året, og forbruget forventes at stige.

Økologi hitter, når vi er ude og handle, men også det offentlige har skruet op for forbruget af økologiske varer. Arkivfoto: Henning Bagger/Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce