Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Welcome, Mr. Jensen Jeg bruger sjældent min sommerferie på at læse mødereferater. Men forleden faldt jeg alligevel for fristelsen til at se, hvad Kristian Jensen egentlig sagde, da jeg i 2010 havde budt ham velkommen som ærestaler på landsmødet i Europabevægelsen i Herning. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 10 jul. 2015 kl. 11:06 Erik Boel, Tidligere landsformand for Europabevægelsen Annonce UNDER PRES Sygemeldt direktør og enke inviteres til interview i Hans Henrik-undersøgelse Åbner for interview med familien: Politikere reagerer på appel fra Hans Henriks enke Erhverv Britta har været på fornavn med sine kunder i årtier: Efter 28 år lukker forretningen Ringkøbing Politiet snuppede seks hurtige bilister på halvanden time: Det koster klip i kørekortet Hvide Sande 'En skændsel': Politiker går hårdt til forvaltningen i Hafavej-sagen Annonce Debat Hjemtagning: Børn er ikke brikker i kommunens økonomiske spil Dødsfald Dem måtte vi sige farvel til: Her er de vestjyske dødsfald i uge 39 Hvide Sande Højtliggende pool-hus generer naboer: Vi har store indbliksgener og skygge på terrassen Ringkøbing Tre tyve kravlede under hegn ved produkthandler: Lyd på video sender politiet i en særlig retning UNDER PRES Åbner for interview med familien: Politikere reagerer på appel fra Hans Henriks enke Læserbrev Udvalgsformand om Niels Rasmussens kritik: Ikke godt politisk ledelsesarbejde Annonce Vestjylland på 5 minutter Tak for jer: I gør det let at vende glad tilbage fra ferie Hvide Sande Pool-hus er taget i brug - men kommunen har stadig ikke afgjort strid om terrænet Højtliggende pool-hus generer naboer: Vi har store indbliksgener og skygge på terrassen Skjern Vidne anmeldte slingrende bilist: Han var kommet et pænt stykke hjemmefra Videbæk Teenagedrenge kom til at sætte ild til ejendom: De sørgede for at ringe til det rigtige nummer Annonce Erhverv Sushi-bølgen skyller ind over Vestjylland: Derfor lod den vente på sig i 30 år Læserbrev Biogasanlæg: Har Ringkøbing-Skjern Kommune spildt borgernes penge? Læserbrev Karakterer og modenhed: Elevernes nysgerrighed og motivation er vigtigst Ringkøbing 10.000 kroner fra lokal købmand til gavn for udsatte børn og unge Prædiken Sammenligning, angst og ligegyldighed: Glæden har mange fjender Annonce
UNDER PRES Sygemeldt direktør og enke inviteres til interview i Hans Henrik-undersøgelse Åbner for interview med familien: Politikere reagerer på appel fra Hans Henriks enke
Ringkøbing Tre tyve kravlede under hegn ved produkthandler: Lyd på video sender politiet i en særlig retning
Hvide Sande Pool-hus er taget i brug - men kommunen har stadig ikke afgjort strid om terrænet Højtliggende pool-hus generer naboer: Vi har store indbliksgener og skygge på terrassen
Videbæk Teenagedrenge kom til at sætte ild til ejendom: De sørgede for at ringe til det rigtige nummer