Annonce
Skjern

KH Automobiler bliver del af stor værkstedskæde

KH Automobiler i Skjerne er blevet en del af den landsdækkende værkstedskæde CarPeople. Foto: PR

Skjern: KH Automobiler i Skjern er blevet en del af værkstedskæden CarPeople.

ifølge medindehaver Berit Homann er det godt nyt.

- Det er vigtigt, at vores kunder har tillid til os, og at vi har en personlig dialog. Samarbejdet med CarPeople gør, at vi slipper for nogle af de administrative opgaver, vi ellers har brugt meget krudt på, så vi kan bruge endnu mere tid på at hjælpe vores kunder, siger Berit Homann.

CarPeople hjælper blandt andet KH Automobiler med markedsføring, ligesom autoværkstedet nu kan benytte sig af kædens bookingsystem og samhandelsaftaler.

KH Automobilers kunder kan nu altid køre det til nærmeste CarPeople-værksted, hvis de får brug for hjælp eller service.

- Alle vores kunder kan få hurtig hjælp – uden at skulle køre helt til Skjern, siger Berit Homann.

CarPeoples uddannelsesakademi for personalet har også gjort det attraktivt for KH Automobiler at blive en del af kæden.

- I øjeblikket er der fokus på el- og hybridbiler. Vi har sagt ja til at være en del af et pilotprojekt hos CarPeople, så vi har fuld fokus på håndtering af fremtidens biler.

KH Automobiler har eksisteret siden 2002, hvor Berit Homann sammen med sin mand Alex Kassentoft overtog et Volvo/Renault-værksted.

I 2011 flyttede virksomheden til de nuværende lokaler på Jægervej.

I dag har værkstedet seks ansatte og er autoriseret Renault/Dacia-servicecenter.

Med samarbejdet kan KH Automobiler nu kan udvide forretningen med reparation af alle bilmærker.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Læserbrev

Skandale: Kan livet fortsætte uden Postnord?

Læserbrev: Hvordan har Postnord fundet af, at det kun er brevene, de taber på? De må have fundet løsningen på at skille koldt og varmt vand. Efter det er blandet... Meget fornuftigt har postbudene både breve og pakker med ud. Det er vel heller ingen ulempe for Postnord, at det er brevene, der er befordringspligt på. De har fået serveret en politisk malkeko. Det er ender vel med, at brevene må tage op til en måned om at komme frem... Allerede nu er det betydelig langsommere end med dagvognen på Christian Den Fjerdes tid. Hvem har fået problemerne? Politikerne. Hvem har skabt dem? Politikerne. Der er flere mistænkte. En af de hovedmistænkte er Kristian Jensen. Det passer med hans taktik fra skattevæsenet. De startede med at slagte aktiverne og fordele dem. Derefter trykkede de på digitaliseringsknappen. Så satte de sig ned. Undrede sig over, at svenskerne ikke løste problemet for dem... Man kan sige meget om svenskerne, men speciel dumme er de altså ikke... Det er en skandale med de milliarder, der allerede er pumpet i projektet. Senest har de sendt adskillige personer på permanent ferie, og har planer om at sende endnu flere samme vej. Bare rejsebureauerne har rejser nok til dem... Det er ren kukkeluk at bruge milliarder på det! Udbringning af pakker er der mange, der har kapacitet til. Skildpaddebrevene må kunne løses på anden vis. Quickbreve er næsten lige så dyre som pakker. Derfor kan man vel sende dem som en pakke? Anbefalede breve kan vel håndteres på samme måde? Udbringning af B- breve kunne for eksempel overdrages til kommunerne. Ved at tilføre flere ansatte kunne hjemmehjælperne sagtens løse opgaven. Der bliver hældt millioner/milliarder i Postnord, som kunne bruges til det. Samtidig kunne ældreplejen i eget hjem blive opgraderet. Hvis postbudet, ligesom i gamle dage, havde tjek på om alle var ok. på ruten. Sikken en tryghed, det kunne give. Skildpaddebrevene kunne måske alternativt distribueres sammen med reklamerne på ugebasis. Nu mener nogen i det politiske, at vi skal købe Postdanmark tilbage fra Postnord. Heldigt, at vi ikke har fået malet alle postkasserne endnu. Der bliver udgifter nok til biler, skilte, tøj og til svenskerne. Men big business for dem, der sælger maling og profiltøj. Kan livet fortsætte uden Postnorddanmark? Eller går det i stå?

Danmark For abonnenter

Hun blev mishandlet og indespærret: - Jeg ville stikke af, men jeg kunne ikke

Annonce