Annoncørbetalt indhold

Få hjælp til den gode rekruttering

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det er svært at rekruttere den rette – og problemet starter som regel med, at din virksomhed ikke har været for god til at sætte ord på, hvad I helt konkret har behov for. For det er altså ikke nok bare at skrive, hvad for en uddannelse kandidaten skal have, og hvilke systemer eller arbejdsgange, som de skal have erfaring med. For det er ikke diplomer og færdigheder, I rekrutterer, men et menneske.


Annonce

Ved en vellykket rekruttering bliver kandidaten i virksomheden

Bl.a. skal I også se, hvilke ambitioner en kandidat har for sit arbejdsliv. Virker det til, at en kandidat kunne tænkes at trives i firmaet og få blod på tanden for at arbejde sig op i hierarkiet, så du holder kandidatens eksponentielt stigende viden inden for virksomheden? Hvis ikke det er en stilling med tidsbegrænsning, vi taler om, er det som regel ønskværdigt at hyre folk, som faktisk bliver i biksen.


Hvordan skal en kandidat være personlighedsmæssigt?

De personlige egenskaber er også vigtige. Det er ikke fordi, der findes én personlighed, som altid er alle andre overlegne. Men nogle personlighedstyper passer bedre ind i et team eller i virksomheden som helhed end andre, fx hvor andre typer personligheder allerede er bredt repræsenterede. Har du brug for en kandidat, der kan sætte sig igennem? Eller skal du bruge en føjelig og regelret type?


Lad et rekrutteringsbureau hjælpe dig med at finde egnede kandidater

Selvfølgelig har du allerede en god idé om, hvad den rette kandidat til en stilling skal kunne. Men du kan få hjælp til rekruttering fra en ekstern samarbejdspartner, hvis du ønsker at blive helt sikker på, hvad den ideelle kandidat skal kunne – fagligt som socialt – og hvilke værdier kandidaten skal have. Tit har rekrutteringsbureauer nemt ved at finde egnede kandidater i deres CV-spækkede databaser.


Ansæt en kandidat, der passer som hånd i handske til firmaet

Og nu er det ikke fordi, at bureauerne bare bladrer i CV’er og vælger en kandidat ud fra bulletpoints under kompetence-sektionen. For de sørger selvfølgelig også for at tage en snak med kandidater til en stilling og hitte ud af, hvad de egentlig kan, hvad de drømmer om inden for arbejde, og hvor godt at stillingen i din virksomhed harmonerer hermed. Herefter kan de præsentere kandidater for dig.

Ønsker du en kandidat, der passer som hånd i handske i din virksomhed? Så få rekrutteringshjælp – den er ofte ret nem at hente. Kontakt et rekrutteringsbureau og få afklaret, hvad du har behov for.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.