Annoncørbetalt indhold

3 gode råd til virksomheder med online tilstedeværelse

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

De fleste virksomheder har i dag en eller anden form for online tilstedeværelse. Lad det være i form af webshop, service informationer eller bare de sociale medier, så har de fleste det. Der er nemlig rigtig meget at hente for alle virksomheder, ved at gøre en online indsats – også selvom man mest af alt gør sig i fysiske services eller butikker.

Man kan styrke sit brand utroligt meget ved at have en god plan for sin online markedsføring, og man kan samtidig nå ud til et meget større publikum. I denne artikel giver vi 3 gode råd til virksomheder, som ønsker at optimere sin online markedsføringsindsats.

Annonce

Der er meget trafik at hente på de sociale medier

Der hersker ingen tvivl om, at de sociale medier vokser i stor grad, og det er vist ikke gået nogens næse forbi, at de efterhånden også er fyldt med reklamer. De sociale medier er en rigtig god kilde til at nå ud til dit publikum, igennem en ekstrem målrettet sortering. Alle de sociale medier tjener sine penge på at sælge forbrugernes data videre til virksomheder, som derefter kan bruge den til at målrette sine kampagner. Denne data er ekstrem nøjagtig, og meget specifik, hvorfor du altså kan skræddersy din målgruppe ned til mindste detalje.

Men ikke nok med det, så kan du bruge de sociale medier til at styrke dit brand, ved at have interessante og spændende profiler, hvor du giver forbrugeren et godt indblik i hvad der tilbydes.


SEO kan hente dig mange kunder

En anden måde at indhente flere kunder er, at beskæftige sig med SEO. De fleste – hvis ikke alle, benytter Google til at søge efter noget de ønsker. Derfor giver det altså også meget god mening, hvis du f.eks. kunne sørge for, at din virksomhed kom frem i toppen af Google, når dine potentielle kunde søgte på det du tilbyder. SEO er altså en marketing form, hvor du optimerer din hjemmeside således, at Google læser indholdet som værende så relevant overfor din målgruppe, at det er det første de ser når du søger efter det du tilbyder.

Det kan være en god idé at hente professionel hjælp

Men hvad gør du hvis ikke du har forstand på noget af ovenstående? Det er jo kun de færreste der reelt set har det, og derfor kan det være en rigtig god investering at få hjælp af et digital marketing bureau. En marketing bureau er altså specialist til at gøre virksomheder mere synlige, og hvis du finder en godt match for dig og din virksomhed, så kan det faktisk vise sig at være en af de bedste investeringer du kan lave. Du kan koncentrere dig om din forretning og dit produkt, imens du har andre til at sende budskabet ud til din målgruppe.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.