Annoncørbetalt indhold

Tre gode råd til den lokale butiksejer

Dette indhold er sponsoreret

Hvem har ikke drømt om at eje sin egen lille hyggelige butik? En butik der sælger lige præcis det, du går allermest op i og ved noget om. Lokalt ude i de danske byer, er der mange, der vælger at følge denne drøm. Men står du som lokal butiksejer, så ved du også godt, at det ikke altid er en dans på roser. Alt efter hvilken vare du sælger, så er der ofte flere om budet selv i de små byer, og det kan være vanskeligt at lokke lokale kunder til og konkurrere med større kæder og deres priser. Heldigvis så er der flere ting, du kan gøre for at optimere din butik og dens tiltrækningsevne. Drømmer du om faste og loyale kunder til dit hjertebarn af en lokal butik, så er her tre gode råd til dig, den lokale butiksejer.

En ren facade

Den største tjeneste du kan gøre dig selv som butiksejer, det er at have en indbydende facade. Designet og oppyntningen omkring facaden skal matche varerne i din butik og være ansigtet udadtil for kunderne på gaden. Derfor bør du starte med at sørge for, at din facade er ren. Hos Nanostone kan du få Facade rens med 15 års garanti. Her får du både rengjort og behandlet din facade, så den står skinnende ren og er fri for alger mange år ude i fremtiden. En ren og nydelig facade er bestemt noget, du ikke fortryder at bruge penge på som butiksejer.

Tilstrækkelig skiltning

En anden uhyre vigtig faktor for at få kunder i butikken er, at de ved butikken eksisterer, og hvad den kan tilbyde. Hvis du ikke skilter og reklamerer tilstrækkeligt for din butik, så ved de potentielle kunder ganske enkelt ikke, at den er der. Først og fremmest bør selve hovedskiltet til butikken være synligt fra vejen og have et indbydende design. Derudover kan du passende skilte med diverse tilbud og anden relevant info ved butikkens facade. Dernæst bør du bevæge dig ud i lokalsamfundet både fysisk og digitalt. Del flyers ud, lav en Facebook-side, spred ordet. Hvis produktet derefter er godt nok, så skal kunderne nok komme.

Mærk kunden

Når man som kunde kommer ind i en butik, så skal det være rart at være derinde. Forskellige kunder har forskellige behov. Derfor skal du mærke og læse kunden. Ikke alle kunder ønsker at blive overfaldet med gode råd og small-talk lige så snart, de træder ind i butikken. De vil hellere finde deres vare og passe sig selv. Andre kunder kommer ind med en forventning om, at du kan modtage dem og vejlede dem i deres køb i butikken. Her bør du være mere snakkesalig. Læser du kunden korrekt, så går de helt sikkert ud af butikken med en god oplevelse.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.